Sunday 3 May 2015

"Connect the dots and beeps" 01

Ik weet niet of anderen dit spelletje ook spelen maar ik vind het heel erg leuk om via Spotify via de "Vergelijkbare artiesten” van de ene artiest naar de andere artiest te komen in een geheel ander genre.

Dus stel je voor! Voor dit spel of afspeellijst was het voor mij de uitdaging om van I Swear van All-4-One  (we hebben gisteren weer eens een keertje naar Despicable Me 2 gekeken) naar Can I Play With Madness van Iron Maiden te komen. Het aantal stappen maakt niet uit, hoe langer de playlist hoe leuker :)

Het is een leuke manier om eens naar muziek te luisteren die je normaal niet zo vaak draait. Ik luister zelf niet zo vaak naar rap of hiphop maar soms zitten daar ook best leuke dingen bij.
Ik ben nogal een grote Buffalo Springfield en Stephen Stills liefhebber en ik was prettig  verrast door nummer 15 op de lijst "He Got Game" van Public Enemy en Stephen Stills. Stephen's stem is een beetje krakerig omdat ie natuurlijk al een jaartje ouder is maar ik vind 'm nog steeds erg mooi.

luister hier


of



(+ bonus track Ace of Spades van  Motörhead)

No comments:

Post a Comment